Funktionell träning

Vi erbjuder två olika pass för funktionell träning. Nedan kan du läsa mer om varje pass. 

Morgonpasset

Detta pass är perfekt att starta helgen och fredagen med. Kickstarta fredagen, innan frukosten och jobbet, med lite rörlighet och kondition för att väcka kroppen och förbli pigg resten av dagen. Detta pass är garanterad träningsglädje. Välkommen! 

Korpenkombo
Här tränar vi styrka, rörlighet och kondition med redskap och använder oss av vår egna kroppsvikt. Korpenkombo är funktionell träning för hela kroppen och passar alla eftersom du tränar utifrån din egen förmåga och dagsform. Alla pass är unika. Välkommen!

Pass/Tillfällen

Funktionell träning | Korpenkombo

Grupptränings ytan

Datum

19 jun 2024

Tid

16:15-17:10

Här tränar vi styrka, rörlighet och kondition med redskap och använder oss av vår egna kroppsvikt. 

Passet passar för dig som vill träna i lite lägre tempo, är nybörjare, vill ha mer rörlighetsträning i din träning - dvs att passet passar alla oavsett utgångspunkt. Du utgår från din dagsform - alltid!

Korpenkombo är funktionell träning för hela kroppen och passar alla eftersom du tränar utifrån din egen förmåga och dagsform. Alla pass är unika. Välkommen!

Tränare: Linnea Nyström

Funktionell träning | Enjoy Toning

Grupptränings ytan

Datum

20 jun 2024

Tid

18:00-19:00

En perfekt form  när det kommer till att forma till sina muskler. 

Vi kör 30 minuter med sk toning sticks, en form av 0.5 kg hantlar i händerna. De följande 30 minutrarna utan vikter, du har bara din egen kropp som motvikt. Här jobbar vi med att forma våra muskler i varierande tempo med en eller två muskelgrupper åt gången.  Allt till härlig medryckande latino, populär musik

Du behöver inte ha egna sticks, dom har jag.

Tränare: Anna Svelin

Funktionell träning | Enjoy Toning

Grupptränings ytan

Datum

27 jun 2024

Tid

18:00-19:00

En perfekt form  när det kommer till att forma till sina muskler. 

Vi kör 30 minuter med sk toning sticks, en form av 0.5 kg hantlar i händerna. De följande 30 minutrarna utan vikter, du har bara din egen kropp som motvikt. Här jobbar vi med att forma våra muskler i varierande tempo med en eller två muskelgrupper åt gången.  Allt till härlig medryckande latino, populär musik

Du behöver inte ha egna sticks, dom har jag.

Tränare: Anna Svelin