Vi behöver eran hjälp! 👋🏼
Vi vill fortsätta med träningen under sommaren & är mer flexibla vissa veckor än andra.
Så till er som vill gå på våra aktiviteter i sommar eller redan gör det:
- Vilka tider önskar ni?
Morgon? Mitt på dagen? Tidig kväll? Sen kväll?
- Vilka dagar är mest attraktiva att träna på?
Veckodagar? Helgdagar?
- Vad önskar ni för typ av pass?
Vi vill att så många som möjligt ska ha möjlighet att komma på våra pass i sommar, därför är det viktigt för oss att ni informerar oss. Skicka gärna in vad ni önskar via vår Mail korpenidre@gmail.com
Tack 🙏🏼💚
Publicerad: 03 juni 2026
