Stavgång

Vi har för tillf'llet stavgången på is. Vill ni få igång ett gäng som går tillsammans.  Intresserade kan maila oss på karlstad@korpen.se så hjälper vi till!

 

Här är planen från sommaren 2025:

Vi parkerar bilar vid Willys parkering vid biltvätten och möts upp på andra sidan övergångsstället med KMTI till vänster om oss. Sedan går vi en härlig slinga i Sannaskogen tillsammans efter lite uppvärmning.

Stavar finns för utlån för den som inte har egna att tillgå. Vi promenerar 6 tillfällen i augusti och september. Vi väver in balans- och styrkestationer innan, utefter slingan och efteråt, lite utifrån vad som känns bäst.

Aktiviteten är gratis för alla medlemmar, medlemskap för senior är 150 kr/år.




Senast uppdaterad: 02 juni 2026